Category

분류 전체보기 (2499)
afreecaTV (1)
Book (0)
Concert (21)
Drama (0)
Event (101)
E.L.F. Petals Undead (48)
Huya Live (22)
Miscellaneous (1)
Movies (0)
Music (80)
Musical (0)
Music Video (7)
News (65)
Performance (94)
Photoshoot (204)
Radio (102)
SNS (370)
Super Shows (34)
Statistics (27)
Travelling (55)
Twitch (49)
Variety (471)
VLIVE (311)
Youtube (432)
Others About Heenim (1)

Tag

  • Today :
  • Yesterday :
  • Total :

Tistory View

Channel: 슈주 리턴즈 (SJ returns) by SM C&C STUDIO A

Admin: Staff_슈주 리턴즈 (SJ returns) - SM C&C STUDIO

Post Title: 슈주리턴즈4 멤버십 서비스 및 상품 판매 종료 안내 (Notice about <SJ returns 4> membership service close)

 

안내드린 바와 같이, <슈주 리턴즈4>의 MEMBERSHIP 활동 기간이 2021.03.31에 종료될 예정입니다.
이에 '30일 이용권', '월 정기구독' 상품이 2021.02.26에 판매 종료될 예정입니다.
서비스를 이용하고 계신 팬 여러분께서는 아래 내용을 확인해 주시기 바랍니다.
※ 멤버십 회원 전용 콘텐츠 영구 소장 방법은 별도 공지 예정입니다.


■ 멤버십 서비스 종료 일시: 2021.03.31 (수) 15:00 (KST)
■ 상품 판매 종료 일시: 2021.02.26 (금) 15:00 (KST)

- 현재 판매되고 있는 ‘30일 이용권’과 ‘월 정기구독’ 상품은 판매 종료 일시 이후 신규 구매 불가합니다.


[기존 이용자들의 서비스 이용가능 기한 (예시)]
1) 월 정기구독 시작일/갱신일이 매 월 10일인 경우
ㄴ2021.02.26일 (금) 15:00 (KST) 직후, 자동 구독 갱신 해지 처리 예정
ㄴ해지 후, 남은 이용기간인 2021.03.10까지만 이용 가능


2) 2021.02.05에 30일권 이용권을 구매한 경우
ㄴ상품 이용기한(30일)인 2021.03.06까지만 이용 가능


[월 정기 구독 해지 관련 안내]
- ‘V LIVE’ 앱에서 ‘월 정기구독’ 상품을 구매하여 이용 중인 경우, 불필요한 추가 결제를 방지하기 위해 상품 판매 종료 직후 자동 구독 갱신이 일괄 해지 처리될 예정입니다.
- 자세한 사항은 아래 내용을 참고 부탁드립니다.

*멤버십 서비스 종료 후 자동 구독 갱신으로 인한 불필요한 추가 결제를 방지하기 위해, 상품 판매 종료 일시(2021.02.26 (금) 15:00 (KST)) 직후, 자동 구독 갱신이 해지 처리될 예정입니다.
※ 자동 구독 갱신이 해지 처리되어도 서비스 종료 전(2021.03.31 (수) 15:00 (KST))까지 이용자별 잔여 이용기간에 따라 서비스를 이용할 수 있습니다.
- 상품 판매 종료 전 언제라도 앱 마켓을 통해 월 정기구독을 해지할 수 있습니다.
* 월 정기구독 해지 방법 >
https://help.naver.com/support/contents/contents.help?serviceNo=12240&categoryNo=21925


[참고해 주세요]
Q. 구독 상품은 왜 사전에 해지되나요?
A. 구독 상품의 해지는 당장 상품 사용이 취소되는 것이 아니라, 다음 자동 갱신 및 결제가 중단되는 것을 말합니다. 구독 상품은 각 앱마켓(구글/애플)에서 운영되며 중도 환불은 불가능하기에, 사전에 해지하지 않을 경우 종료 이후 기간까지 결제되어 불필요한 금전적 손실이 발생하실 수 있습니다. 이를 사전에 방지하기 위한 조치인 점 양해 부탁드립니다.



This is a letter of notification to all fans using the <SJ returns 4> membership service.
<SJ returns 4> membership service will be closed as of 2021.03.31 (Wed) (KST)
Fans using <SJ Returns 4> membership service should check the information below.
※ How to collect membership-only contents permanently will be announced separately.


■ Closing date of <SJ Returns 4> membership service: 2021.03.31 (Wed) 3:00 PM (KST)
■ Closing date of product sales: 2021.02.26 (Fri) 3:00 PM (KST)

- “30 days subscription” and “Monthly subscription” products which are currently being sold will only be available until 2021.02.26 (Fri) 3:00 PM (KST).


[Service availability period for users (Example)]
1) If start / renewal date of monthly subscription is 10th of every month
ㄴThe auto-renewal will be cancelled right after 2021.02.26 (Fri) 3:00 PM (KST)
ㄴOnly available until 2021.03.10, the remaining period.


2) If 30 days subscription purchased on 2021.02.05
ㄴ Only available until 2021.03.06


[About Subscription Cancellation]
- If you have been using “Monthly subscription”, the auto-renewal of monthly subscriptions will be cancelled right after close of product sales (2021.02.26 (Fri) 3:00 PM (KST)) to prevent renewal after membership service close.
- Please refer to the information below for more details.

*To prevent monthly subscriptions from being renewed after <SJ Returns 4> membership service close, the auto-renewal will all be cancelled right after close of product sales (2021.02.26 (Fri) 3:00 PM (KST))
※Despite the cancellation, each user will still be able to use <SJ Returns 4> membership service until the expiration date of each person's subscription before service closing date (2021.03.31 (Wed) 3:00 PM (KST)).
- If you wish to do so, you can always cancel your subscriptions through the app market where you have made a payment before the closing date of product sales.
* How to cancel Monthly subscription >>
https://help.naver.com/support/contents/contents.help?serviceNo=24058&categoryNo=24118


[Please note]
Q. Why is Monthly subscription renewal cancelled in advance?
A. It means not an immediate cancellation, but the auto-renewal will be discontinued. Monthly subscription is product operated by app markets(Google/Apple) and not available for refunds midway. Therefore, if not cancelled in advance, the auto-renewal may be made after the <SJ Returns 4> membership service, resulting in unnecessary payment. Please understand that it is a measure to prevent this from happening.



<SJ returns 4>会员MEMBERSHIP服务及商品停止销售通知
如同先前公告内容,<SJ returns 4>的MEMBERSHIP服务即将在2021.03.31结束,
也因此,“30天使用券”、“按月订阅”商品即将在2021.02.26停止销售。
请所有使用该服务的粉丝务必查看下列内容。
※日后另行通知MEMBERSHIP会员专属内容永久收藏方法。


■ MEMBERSHIP服务停止日期:2021.03.31 (Wed) 15:00 (KST)
■ 商品停止销售日期:2021.02.26 (Fri) 15:00 (KST)

- 现正销售中的“30天使用券”与“按月订阅”商品将无法在停止销售日期之后购买。


[目前用户的服务使用期限(范例)]
1) 按月订阅的开始日期/自动续订日期为每个月10日时
ㄴ将在2021. 02.26 (Fri) 15:00 (KST)之后停止自动续订
ㄴ停止后,仅能在剩余期间内使用,即使用至2021.03.10


2) 在2021.02.05购买30天使用券时
ㄴ可使用至商品期限(30天),至2021.03.06


[停止按月订阅相关说明]
- 若您已在“V LIVE”APP中购买“按月订阅”商品并使用,为了预防不必要的结算,将在商品停止销售之后统一停止自动订阅。
- 详细请参考以下内容。

*MEMBERSHIP服务结束后,为了预防自动续订所造成的不必要损失,将在商品停止销售日期(2021. 02.26 (Fri) 15:00 (KST))之后统一停止自动续订。
※ 即使停止自动订阅,服务停止日期(2021.03.31 (Wed) 15:00 (KST))之前,依用户的剩余期间来继续使用服务。
- 在商品停止销售之前,可随时通过APP Market停止按月订阅。
* 按月订阅停止方法 >
https://help.naver.com/support/contents/contents.help?serviceNo=24732&categoryNo=24777


[参考事项]
Q. 订阅商品为什么事先停止?
A. 停止订阅商品并不代表立即停止商品的使用,而是停止下一次的自动更新和结算。订阅商品由各APP Market(Google/Apple)负责运营,不提供中途退款服务,末事先停止,将会发生使用期限尚末结束,提供的服务不能使用的情况,会造成不必要的金钱损失。为了避免上述问题采取相关措施。请您谅解



<SJ returns 4>會員MEMBERSHIP服務及商品販售結束公告
如同先前公告內容,<SJ returns 4>的MEMBERSHIP資格即將在2021.03.31結束,
也因此,「30天使用券」、「每月扣款」商品即將在2021.02.26停止販售。
請所有使用該服務的粉絲務必查看下列內容。
※ 日後將另行公告MEMBERSHIP會員專用內容永久收藏方法

■ MEMBERSHIP服務結束日期:2021.03.31 (Wed) 15:00 (KST)
■ 商品停止販售日期:2021.02.26 (Fri) 15:00 (KST)
- 現正販售中的「30天使用券」與「每月扣款」商品將無法在停止販售日期之後購買。

​[目前用戶的服務使用期限(範例)]
1) 每月扣款的開始日期/扣款日期為每個月10日時
ㄴ將在2021.02.26 (Fri) 15:00 (KST)之後停止自動扣款
ㄴ停止後,僅能在剩餘期間內使用,即使用至2021.03.10

2) 於2021.02.05購買30天使用券時
ㄴ可使用至商品期限(30天)2021.03.06

[停止每月扣款相關說明]
- 若您已在「V LIVE」APP中購買「每月扣款」商品並使用,為了預防不必要的扣款,將在商品停止販售之後統一停止自動扣款。
- 詳細事項請見下列內容。
​*MEMBERSHIP服務結束後,為了預防自動扣款所造成的不必要損失,將在商品停止販售日期(2021.02.26 (Fri) 15:00 (KST))之後統一停止自動扣款。
※ 即使停止自動扣款,您還是能在服務結束之前(2021.03.31 (Wed) 15:00 (KST)),依您的剩餘期間來使用服務。
- 在商品停止銷售之前,可隨時透過APP Market停止每月扣款。
* 每月扣款停止方法 >
https://help.naver.com/support/contents/contents.help?serviceNo=24733&categoryNo=24914

[參考事項]
Q. 為什麼要在事先停止「定期扣款商品」的扣款呢?
A. 停止「定期扣款商品」並非代表在停止的當下就不能使用商品,而是停止下一次的自動更新與扣款。定期扣款商品由各APP Market(Google/Apple)負責營運,不提供中途退款服務,未事先停止時,將會發生使用期限尚未結束,但服務已不能使用的情況,造成不必要的金錢損失。這是為了預防這一點而採取的措施,請您見諒。

Comments
«   2024/12   »
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Latest Post

Category

분류 전체보기 (2499)
afreecaTV (1)
Book (0)
Concert (21)
Drama (0)
Event (101)
E.L.F. Petals Undead (48)
Huya Live (22)
Miscellaneous (1)
Movies (0)
Music (80)
Musical (0)
Music Video (7)
News (65)
Performance (94)
Photoshoot (204)
Radio (102)
SNS (370)
Super Shows (34)
Statistics (27)
Travelling (55)
Twitch (49)
Variety (471)
VLIVE (311)
Youtube (432)
Others About Heenim (1)
«   2024/12   »
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Latest Post

  • Today :
  • Yesterday :
  • Total :